דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרכים לקידום עסק לצילום אירועים 

מאת    [ 19/10/2009 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2516 פעמים ]

אחד האלמנטים החשובים ביותר בחתונה שלכם היא צילום החתונה.צילום חתונה מוצלח ישמר את הרגעים הנפלאין האלה שלכם לנצח.תמונות החתונה שלכם ישמרו כל כל פרט ופרט של היום החשוב הזה בחייכם,אם זה בצילומי ההכנות לחתונה,קבלת הפנים,טקס החתונה ומסיבת הריקודים הסוערת בשעות הקטנות של הלילה. צילום חתונות אוסף סביבו מגוון רחב מאוד של סגנונות צילום ויכולות צילום וגם סוגים שונים של ציוד צילום.


סגנון צילום הוא לא רק הדרך שבה תופסים את הרגע ,אלא הוא גם התיזמון הנכון לצילום של אותו הרגע.התיזמון של הצלם שלכם צריך להתאים בצורה הכי טובה לאירוע שלכם,באים זאת התאורה,השעה הרגע המרגש,הבעת פנים בלתי נשכחת וכל זה מתאסף יחד לצילום חתן כלה מוצלחים. עד כאן אלה הדברים שאתה כצלם חתונות תצטרך כדי שתהיה טוב במקצוע בו בחרת,אבל זה לא הכל,אנשים צריכים לדעת שאתה טוב במה שאתה עושה- צילום.


קידום סטודיו לצילום אירועים היא פעולה לא פשוטה וכרוחה באתגרים לא קטנים גם בעקבות התחרות הקשה עם צלמים נוספים ורבים בתחום.צלם אירועים צריך למצוא את הדרך שלו לבלוט מהאחרים ע"י שימוש בשיטות שיווק,חומרי שיווק ואסטרטגיות למיקסום פוטנציאל הפירסום שלך.היות והמוצר הסופי שלך כצלם אירועים הוא תמונות חתונה לרוב מודפסות,אז אין מנוס מהשימוש בצילומים מודפסים=מדיה מודפסת,במקרה שלנו מדובר על אלבומי תמונות,או פירסום חוצות של צילומים שלך מחתונות.התמונות שתבחר לאלבומי הדוגמא שלך חייבות להיות מיוחדות,שונות אחת מהשנייה ושיצליחו לבטא ככל האפשר את אופי הצילום שלך,הן מבחינה טכנית והן מבחינת אופי וסגנון.


הנה כמה דוגמאות למדיה מודפסת שתוכל לשמש אותף בקידומך כצלם אירועים:


1.ספרונים-ישנם היום עשרות גרבות שלמקומות להדפסת ספרים דיגיטליים , המחירים היום אינם בשמיים.אתה יכול לבחור את אחד המדפיסים האלה ולבנות מאין תיק עבודות שלך שיורכב מתמונות של חתונות שצילמת.אם תיק עבודות שכזה תוכל להגיע לסטודיו נוספים ונסות למכור את עצמך כמומחה בצילום אירועים.


2.קטלוג או בורשר - אם בסטודיו שלך יש פינת ישיבה/המתנה,אתה יכול לשים בה קטלוג של הסטודיו שלך או פלייר שלך ובו הממתינים יוכלו להתרשם ולקבל מידע לגבי השירותים אותם הסטודיו שלך מציע.בתוך אמצעי פירסום אלא חשוב לשבץ תמונולת,אך לא יותר מידי היות המידע אותו אתה רוצה להעביר לללקוח חשוב לא פחות מהתמונה עצמה.אני שם תמונה אחת או שתיים,אך לא יותר מזה.אפשר לפרט בקטלוג את השירותים שאתם מציעים לצילום חתונות למשל,את המחירים במידה ישנם כמה סוגי מחיר אפשריים סוג הציוד שבו אתה משתמש וכד'.


3.פוסטרים - נו ,הרי ברור שתמונה אחת שווה מיליון מילים,אז למה לא לתלות תמונה שצילמתם על הקיר בסטודיו שלך?תלא כמה תמונות בגדלים מרשימים ובנושאים שונים,אם מדובר בצילום חתונות אז תמונות משלבי האירוע:צילומי לפני,קבלת פנים,טקס החופה , הריקודים וכד'...

משה סמואל-צלם אירועים המתמחה ב
צילום אירועים , צילום חתונות ,צילום מוצר, צילום מוצרים לאתרי אינטרנט וקטלוגים וצילום הריון ומשפחה.

בקרו באתר שלי ותגלו עולם מצולם של שמחה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב